föreningen nyckelryttarna !

när vi kom dit lastade vi ut mackan , o shit va han gnägga o höll på ,den gamla mackan is back !
sen fixade vi iordningen honom och så gick jga och red fram , framridningen var i ett ridhus så det var rätt varmt !
Såg då alla d-ponnysar jag skulleköra mot,o shit va fina dom var , seriöst , dom var riktigt fina !
tänkte då att jga bara skulle gå in för procent rekord ,för trodde aldrig jag hade någon chans imot dom..
Gick in som nummer två och inne på banan va mackan rädd för precis ALLT
Han gick knappt fram ,o då hade jag lust och bara tacka för mig o gå ut ,men sen visslade dom o jag starta , fick en bra start , tills ökade traven kom ... , HAN ökade inte för ett öre,jag satt där o sparkade som en liten nybörjare och inget hände ..
så då tänkte jag att det var kört i galoppen ... men när galoppen kom så fattade han direkt och gick hur jävla fint som helst, bästa galoppen vi haft på länge , han ställde och gick i rätt form, 

sen skrittade jag in i ridhuset igen , travade av honom o gick och kollade på tavlan o där ståre att jag fick hela 65.9% och gick upp i ledning , vart sjukt jävla glad, för hade förväntat mig max 60 % !
Gick och kollade på dom andra o tänkte på varje att jävlar nu blir jag utanför placering , men vi slutade på en andra plats , vi var även 4 ryttare på 65% men dom andra tre hade 65.6 och jag 65.9 !
Haha , kommer iaf massa bilder nu !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0