angående hoppning med mackan..

jag och mackan behöver hjälp inom hoppningen för att komma igång ..
Behöver att någon duktig ryttare kan starta någon klass/klasser med honom,

Mest för att jag ska få tillbaka det här att han kan o vill , för så vi slutade året förra året vill jag inte ens tänka på..
sitta o vara onöjd efter VARJE tävling , för han stannade alltid hur jag än gjorde...
Därför har jag beslutat att försöka få hjälp , någon som verkligen kan säga till honom om han stannar , någon som KAN ...för vi behöver verkligen hjälp, inte utav någon tränare , utan någon som kan rida honom åt mig ..

För jag kan erkänna som det är just nu , jag tvekar inför 70/80 hinder med honom för jag inte litar på honom, det är därför jag har gått över till dressyr , men han älskar att hoppa och han klarar höjder utan problem, just nu sitter bara  problemet hos mig ...




/m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0