nanana

här är bild från när jag red mackan i veckan!
igår efter skolan åkte jag till marieberg med pappa och köpte en hel del, fixar nog bild på det senare +
håret, avfärgade det igår. orkade inte med svart längre, håret brukar ju alltid bli blond/orange när man färgar av det men nu vart mitt röd brunt, så kommer låta de va så här i think :D
halv tolv igår kväll drog jag hem till crille och sov kvar där, vi låg och kolla one missed call 2 tills jag somna hähä, vaknade vid 8, drog hem sen och nu ligger jag här! ska kolla oth och ta de lugnt, sen fixa mig och iväg till pappa, sen träffa crille och robin?
sover hos pappa ikväll. sen i morgon är det dansavslutning, hörs sen! / hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0