Övervann min rädsla igår!

Var ensam hemma igår, så tog på mackan hoppasadeln och tänkte ta lite bommar, hoppade ett hinder på 60, och det gick jätte bra även fast jag tvekade rätt så mycket...
Hoppade av och la bara upp bommen några hål, kollade inte höjden eller så , hoppade upp och skulle hoppa hindret, hoppade det flera gånger och det gick super fick honom på rätt avstånd och allt, sen kollade jag vad det var för häjd, då var det 95, hade jag vetat det innan hade jag aldrig hoppat, för jag hade varit livrädd, nu ska jag fortsätta att hoppa nån gång ibland för mig själv, och försöka få mig över hindrena,

Det som känns bäst är när man landar, jag säger alltid bra mackan och klappar han för jg blir så glad att jag nu har en ponny som hoppar även fast jag sitter livrädd på ryggen!

Jag har suttit flera dagar och peppat mig själv att jg kan hoppa, och nu när jag väl gjode det kändes det förjävla skönt !!

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0