lite kort sammanfattning av veckan

jennifer jag och bea åkte till my och sov kvar där i onsdags, jag red mackan en stund också vilket gick väldigt bra!
vi åkte traktor, va ute, på kvällen låg vi och pratade och tog de lugnt, en asbra kväll verkligen!
igår så åkte vi till lindesberg marken, fick med mig två mobilskal och lite godis! träffade även johan lite snabbt där,
halv sex satt my och jag på tåget hem, när jag väl va framme i örebro så började det spöregna, så de va ju lite sådär, va sönderfrusen när jag kom hem, hann vara hemma en halvtimme sen så skulle jag med mamma och hämta min syster vid marieberg och handla o lite så, när jag kom hem så åt vi tacos och hade en myskväll framför tvn! la mig runt halv tolv, och vaknade 7...
idag ska jag träffa crille, men nu ska jag äta frukost och sen fixa mig!  / hannah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0