varför skriver jag aldrig om mackan längre?

fick en fråga varför mina inlägg bara handlar om kompisaroch inte mackan , 

och det är så att jag har ett liv utanför hästarna oxå , jag är en hästtjej på fritiden , men jag är sällan med hästfolk i skolan och efter , 
självklart rider jag mackan varje dag , jag fixar och håller på , men jag har ett liv och är inte en tjej som spenderar all sin lediga tid i stallet , ridning är min hobby , inte mitt liv !
har ju nyss börjat gymnasiet med helt nya kompisar och då lägger man mycket tid på att vara med dom och att komma igång med skolan!

ska förövrigt försöka komma igång med bloggen på riktigt nu och blogga om varje ridpass osv..!

/m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0