veckan

Fyllde år i tisdags och har haft fullt upp sen dess!
My kom in i tisdags och grattade mig och gav mig presenter! Efter det så bjöd hon mig på lunch på jensen!  
Lite senare så mötte vi upp max och pratade med han en stund & så fick jag presenter av han. Efter det gick vi hem till mig en stund och tog det lugnt innan vi gick vidare till pappa för mer kalas. 
Fick jätte bra presenter & var supernöjd med dagen! Fick en ny mobil också, en iphone 5.. får se hur länge den håller hahaha.. På onsdagen åkte vi till hallsberg och träffade en kompis lite senare på kvällen. 
Vi la oss runt 12 och så skulle vi upp vid halv 7 för att vi skulle till stockholm!
Fick med mig en massa bra saker hem! Handlade för 1800 haha..
Håller på och bli sjuk nu, hostar hela tiden... känns inte så bra eftersom skolan börjar på tisdag :(
 
nu ska jag vila lite! / hannah
 
 
gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0