christmas

Det har var det absolut värsta paketet. Vägde ca 20 kilo, ramlade med det innan så jag fick skit ont i knät haha. Det var ett pump set med stång och massa vikter till min mamma! 
 
 
Sov ut i morse, för har knappt sovit något alls sen jag satte i löshåret, för det gör så ont dom första dagarna och jag är så sjukt håröm, så har knappt kunna legat ner haha. Men vi fixade ordning med maten oså, sen så kollade vi kalle anka! Runt 3 då nån gång kom min låtsas pappa hem, när kalle anka var slut så åt vi och sen så var det paket öppning. Efter det så spelade vi ett spel som kåre hade köpt också, tjuv och polis, var riktigt kul men jag förlorade, så efter det var det inte så kul längre.. / hannah
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0