jullov

Nu sitter jag i soffan och kollar clueless, igår kväll runt 00.00 vart jag upphämtad i örebro av my och hennes mamma, så vi åkte till hallsberg och när vi kom hem satte vi oss och höll på lite med datorerna oså!
Idag vakna vi vid 12 och gick och åt lite, sen så satte vi igång och sätta i mitt löshår! tog ungefär 2 timmar och har i 170 slingor tror jag! det gör jäkligt ont just nu men hoppas att det släpper sen haha! :)
Vart hämtad halv nio och åkte vidare för att kolla på mammas konsert med kören, var hemma vid halv elva i örebro! 
ska snart sätta på nån bra film och gotta mig och bara taa det lugnt, jul snart ju! 
bloggar mer någon annan dag!! /hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0