we're gonna reach for the sky

I fredags åkte vi på en spontan resa till tyskland med min låtsaspappa, vi hämtade upp my på fredags natten runt 11 och vi var framme i trelleborg vid 6 på morgon,senare vart de vidare till tyskland och sen tillbaka! 
kom hem runt 12 på lördagsnatten, så det vart bara rakt i säng för skulle iväg och kolla när min kusin konfirmerade sig.. va lagom trött, och har inte sovit ut än så ska lägga mig tidigare ikväll!
 
Idag var det skola som vanligt, men slutade lite tidigare för vi skulle iväg till kulturhuset och kolla en musikal som heter ''en sommarnatts dröm'' tror jag..
hann bara hem och äta lite snabbt sen så stack jag till gymmet och körde combat, så nu ligger jag i sängen och väntar på mat haha..
 
I morgon ska jag till marieberg med my och bea! ska försöka hitta något att ha på oss på torsdag!
/ hannah
 
 <3 i love you bästi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0