bläääää

mår dåligt igen , slutade med pecielinet i förrgår och mår dåligt direkt ...
när ska det släppa?...aja...
Som ni såg fick vi hem en C-ponny igår , jätte fin är han, ingen vi köpt utan han ägs utav nilles ägare!
Han stog och gnäggade när jga kom hem och pussas kan han oxå , haha så söt!

Imorgon har jag musik hela dagen men fick sovmorgon som tur var , det behövs.. SÅ åker upp till farmor och äter frukost där och umgås med henne!
Imorgonkväll ska bosse träna för första gången så jag hänger med ut och filmar lite så lisa får se hur det ser ut från marken! 

/m

Hittade en bild på wanda som var min första egna sommarponny, en grymt fin ponny jag ville köpa , men hon var tyvär inte tillsalu, men hittade min prins istället<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0