Graffton's Mr McKenzie 2013

mackan och lisa började året med en LC , men mackan tyckte det räckte med 5 hinder haha !
Körde på en LC:2 i kumla , och då tyckte min mamma det var lämpligt att ställa sig med min rosa ipad och filma brevid kortsidan så han gick spänd hela programet.. glömde bort den tävlingen och tränade MASSAMASSAMASSA. Blev inlånad till laget och fick med oss en andraplats hem på ca 64%, och då red jag ändp slarvigt , men var såååå nöjd!

Åkte ner på ett hoppmeeting och hoppade LE och LD , haha , rev ett hinder i LE och ramlade av på nästa sista hindret i LD... Var felfri tills dess, men med min hopprädsla så var jag nöjd emd det endå haha..
Lisa startade en LD på julihoppet med honom , och han hoppade felfritt på alla hinder men missade ett hinder ,så 4 fel! så ett bra avslut med mackan!

Mackan tävlade inte så jätte mycket vilket jag pngrar lite kanske, men är nöjd med mitt år med honom och vet att han och Elin har varit ute på några blåbärshoppningar med bra resultat , så det är jätte roligt!

Imorgon kommer inlägg om världens bästa russ, niljljus!


/m

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0