skola/bio

att vakna av ett alarm imorse var ju ingen dröm direkt, fy vad jobbigt det var hahah.
vi hade bara matte och sen så fick vi reda på att vi inte hade någon engelska, så vi gick hem till bea och åt på lunchen och kollade Nanny Mchpee. Efter det var det svenska och vi gjorde inte så mycket där, lyssnade mest bara lite på en genomgång. sen var det entrepenörskap och efter det drog jag hem och hann bara vara hemma en stund, sen så drog jag och mötte upp min faster och så gick vi till bion, vi såg gravity. så sjukt bra!!
bland det bästa jag sett. men riktigt läskigt!! den var i 3D också. 
 
efter bion så följde min faster mig hem och så gick vi och pratade lite innan vi sa hejdå, och då ringde jag my och fortsatte och gick ute och prata av mig lite! och så gick jag in och åt lite och duscha, och nu ligger jag nerbäddad i sängen och kollar runt lite. ska kanske snart sova, i morgon har jag bara sång i 20 minuter, så får väl se om jag kanske ska träna eller nåt innan, ska iallafall sova så länge som går. vi hörs! / hannah
 
jätte vacker bild från i skolan förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0