there's no more morning

ligger i sängen och tar det lugnt,har gjort det hela dagen, men det beror på att jag har väldigt ont i huvudet.
hade en jättebra dag i göteborg igår med världens bästa, när jag kom hem hade jag tio minuter på mig att byta om och fixa mig, efter det var det vidare till min kusins 30årshippa haha,det var verkligen jättekul och roligt att träffa alla igen!! kom hem senare än vad jag trott, så var hemma runt halv ett-1. 
 
Min syster åkte tillbaka till karlstad idag så det var lite tråkigt, menmen! 
ligger och kollar runt lite på lägenheter och hus just nu och såg att mitt barndoms hem är till salu.
och vi funderar lite på det. Det vore verkligen en dröm att flytta tillbaka dit. 
man kan ju alltid hoppas:) lovet har verkligen gått jätte fort och i morgon är det skola igen, är inte alls taggad, men inte så mycket att göra åt saken haha, nu ska jag kolla vidare lite, vi hörs! /hannah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0