byta liv någon??

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH orkar inte ... precis när man börjar bli bra och tabletterna är slut, jo då kommer helvetes halsfluss tillbaka...
döda mig nån.

börhade känna av igår och såg sen innan jag la mig att jag hade fullt med prickar så ringngde mamma imorse så hämtade hon mig i örebro och ringde doktorn och vi fick en tid...
där fick jag göra ett blodprov och grina som en gris, inte för att göra blodprovet utan för jag är så in utav h*elvete rädd för nålar, satt och skaka..men där fick man iallafall reda på att jag har en infektion i blodet som gör att jag får tillbaka min influensa och halsfluss för TREDJE gången på 6 veckor... så ny medicin och vila några dagar nu..

ska iallafall försöka komma iväg,på måndag och såga grattis på lisas fest och ge henne mina paket, sen åka hem så jag blir frisk till torsdagen då vi ska till Borås..



aja ska kolla en film sen sova nu, så vi hörs nör jag blir bättre

/my




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0