i guess you needed more time

Igår kväll så tog jag tåget till kumla där My mötte upp mig, och så gick vi vidare hem till Lisa.
Lite senare ändå så kom även Max över och sov kvar där! Vi hade jätte kul, det var verkligen välbehövligt.
Somnade dock runt halv 1 och så ska man upp 6.. 
Idag så drog vi till entrepenörskapen, och efter det slutade vi! Men då fick vi höra att det såldes karro biljetter så då tog vi oss till skolan och fixade det! Efter det tog My och jag bussen hem till mig och kollade systrar i jeans 1&2 och åt lite! Sen när My drog så gick jag hem till pappa och var där en stund, vi gjorde inget speciellt.
Har nyss kommit hem till mamma och vart heldepp, vet inte vad det är men mår jätte dåligt och har jätte ont i huvudet och ögonen har svullnat lite. Så ja.. I morgon ska jag gå till banken och fixa lite, och sen så ska jag klippa mig! Vi hörs / hannah
 
ungefär sådär känner jag mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0