karrofesten!

började hemma hos kattis med typ 20 pers till, efter det gick jag och minna till karrofesten och dom andra kom en stund efter, 
men i kön är jag och hannah dumma nog att gå ur så vi hamna sist sen.. som tur va började jag snacka med några framför som hade kompisar längst fram så jag och hannah trängde oss fram dit hahaha, och dom efter oss tog dom inte in för då var det för mycket folk där inne, så hade vi stått kvar på våran plats hade vi inte kommit in, tur vi har ibland hahaha!!

bäl där inne fanns det ingen garderob kvar då det va typ 300 pers där inne så jag och hannah fick flörta oss in hos barterndern så vi fick lämna in jackorna där och även våra kompisar från jensen haha!

resten av kvällen va rolig och jag träffade massa gamla som nya kompisar!
gick hem runt ett och fick sällskap av jesper ,philip och william(tror jag dom hette) haha , sen gick vi upp till kattis dör massa redan var och sen satt jag hannah ,minna,kattis och martin och snacka en stund sen la vi oss!

en riktigt rolig kväll!!!

/my















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0