min ängel<3

Många undrar säkert vad som hände Mizabelle , och såhär är det.. Jag kommer inte att skriva ut exakt vad som har hänt , men jag kan säga att Mizabelle aldrig skulle bli bra.
Vi har varit inne med henne på kliniker flera gånger och fått olika svar varje gång , man kunde aldrig hitta felet.
Mamma och pappa åkte för nån månad sen ner till husaby och kollade igenom hela henne och kollade allt man kan kolla , där man hittade felet.. Och veterinären sa att det inte fanns så mycket och göra tyvär..

Vi fick ett datum satt då hon skulle åka till himlen , ett datum jag aldrig kommer glömma..
Man gick där i tre veckor och bara väntade, på att hennes onda skulle få stopp.. och idag fick hon det, 
Kan säga att hade jga fått bestämt hade jag haft kvar henne här hos mig , men våran familj tänker ALLTID på hästens bästa, och för mizabelle var det här det som var det bästa för henne, men det värsta för mig..

Att ta farväl till ett djur som betyder så otroligt mycket för en är det värsta som finns, Imorse 06.48 rullade transporten ut från gården och ett sista hejdå hade sagts..det var hemskt och jag hoppas att jag aldrig behöver vara med om det igen, att säga hejdå till någon som betyder så mycket.
Satte mig på tåget och mamma ringde och berättade att allt gått bra och att hon nu var i himlen , fick knappt ut ett ord och drog över min luva och satt och grät på tåget, resten av dagen har jag knipit igen och hållt tårarna inne många gånger.

I år har jag förlorat så otroligt många delar utav mig själv , min farfar , mackan , nille och nu Mizabelle. 
Jag kommer aldrig att kunna vara hel igen , utan det kommer alltid vara tomma platser här som aldrig blir fyllda.
Jag vill bara tacka allt folk som stöttat, skrivit och brytt sig idag , och mina vänner i skolan som varit glada mot mig hela dagen och inte sagt något om det, och i helgen ska jag göra massa roligt med dom.

Sov gott mitt hjärta , vi ses på andra sidan, vi glömmer dig aldrig <3

/my

 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0