rebel

Ligger och pluggar entrepenörskap och historia som jag helt glömt bort att jag hade.. Men är snart klar som tur är, så efter det ska jag ha en myskväll med mamma och bara ta det lugnt och kolla någon bra film!
I fredags var jag hemma och tog det lugnt för det mesta, sen så stack jag iväg och körde combat.
I lördags så åkte jag till hallsberg och träffade My som jag inte sett på över en vecka eftersom att hon har varit sjuk! Det var jättekul, vi gjorde inte så mycket. När jag gick dit gick vi och hälsade på mizabelle en stund, sen så gick vi in och höll oss inne resten av kvällen haha. Vi åt supergod mat på kvällen också och så tryckte vi oss en massa godis och kollade film!
Idag så åkte vi till marieberg en stund, sen så vart jag avsläppt i örebro för dom skulle iväg på kalas!
Så jag gick hem och sen dess så har mamma och jag städat och tvättat osånt.
Men nu ska jag stänga ner datorn, vi hörs i veckan! / hannah
 
 
 
 <3 mina bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0