Dagen

Dagen idag har varit seg och jobbig, försov mig även i morse, efter skolan drog mamma och jag ut till marieberg och handlade lite, skönt att få lite ensam tid med henne ibland.
 
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om så jag skriver av mig lite om ph:
 
Förövrigt så har jag kollat ph och spekulerar lite runt dagens drama.. tycker att allting går överstyr helt enkelt.
Orkar knappt kolla längre, finns så självälskande pinsamma personer. Typ jeppe, Emelie*
Visst, är man instängd i ett hotell med olika folk, ibland kommer det nya osv,
och tvistar som kastas in lite hur som helst för att röra om i grytan, klart som fasiken att det blir bråk, men i dagens avsnitt var det överdrivet.
Dom satt vid pandoras ask och då var det alla deltagare som åkt ut tillbaka, alltså deras tur att grilla dem som återstår.
Och då var verkligen Emelie på hugget, och tycker det är så pinsamt när någon ska sitta och försöka bevisa något som den inte har något som helst bevis på. Tror faktiskt att en människa vet bättre själv än vad någon runt omkring den gör.
Och sen det här är en tjej kan gå runt och kasta ur sig precis vad som helst, skrika och säga fula ord, trycka ner nån. Och sen när den som får all skit väl säger ifrån och säger något elakt, då jävlar tar det hus i helvetet.
Tycker det är så korkat, hur tänker hon där egentligen? Om någon skulle trycka ner mig skulle jag säga ifrån, men då har ju inte personen som jag säger åt någon rätt att bli sur för att jag kan stå upp för mig själv & för att jag också kan säga vad jag tycker? Börjar man något och är otrevlig så kan man ju inte förvänta sig något annat än att man kommer bli behandlad så tillbaka. Har ingenting emot henne annars, tycker hon är en helskön människa men det där var att gå ett steg för långt.
Och jeppe tänker jag knappt gå in på, fyyy vilken pinsam människa. Sånna kommer inte komma långt i livet.
Har kollat runt lite på instagram och studio paradise och jag förstår inte hur vissa kan stå upp för någon sån, som man dessutom inte känner. Såg att det var någon random kille som hade skrivit: Jävlar er om ni rör honom, ni ska bara se vad som händer då. Vad ska hända? Du känner inte ens den här personen. Och du ska verkligen inte lägga dig i för att du vet ju inte hur saker och ting börjat och kan därför inte ta del av något du inte har ett piss med att göra. Iallafall, han går runt om och pratar om hur falska alla är och blabla, skapar bråk osv när det är han själv som är falsk. Han tror verkligen det bästa om sig själv och att han är bäst i världen. Hade jag vart Aina hade jag hellre gått ut spelet än att stå med någon som honom, men det är bara min åsikt. Alla kan inte tycka likadant!
 
Har ni någon favorit? :)
 
 
Ha det bra! / hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0