Nu kommer ännu ett inlägg om.....

Paradise hotel, chocker, ellerhur? Är bara så grymt irriterad. Jävla äckel. En söndergulblonderad pottfrilla är allt jag tänker när jag ser han. Usch, det jag blir mest irriterad över är att det finns sådana äckligt falska människor. Är det seriöst ett sånt här samhälle jag lever i? Tyvärr. Är det ett sånt här samhälle mina barn ska växa upp i? Nej tack. Ja men det här är ju bara äckligt på riktigt.
Visst känner inte han och ingen av dem och borde kanske inte reagera, men det är jag ju som tur inte ensam om. Tycker bara det är hemskt att man kan vara så självgod och så fi**ig. Detta har inte bara med parceremonin och göra, men rent allmänt. Bete sig som ett svin och sedan gå runt och klanka på att andra är falska när det är han själv som är blind och kan inte se sina egna fel.
Undrar vad han ska göra för pengarna? Kanske ta sånglektioner och söka till idol igen? :)
 
 
Det som jag tycker är knäppt är hur för mesta delen killar komenterar : Du är king! Bra jobbat.
 
Vad är bra egentligen? Att han uppmanar killar till att hur man ska vara ett svin och bara bry sig om sig själv och ingen annan. Att man ska hålla uppe en fasad och leka ängel och sen när det väl gäller bara släppa den fasaden och bli något slags svin.
Hoppas han får sina 15 minutes of fame, om en vecka kommer ingen att bry sig, det enda som kommer finnas kvar är dina dåliga handlingar. Stackars han när han får barn, att dem ska behöva se sånt. USCH
nu ska jag sova! nattinatti / hannah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0